پردازش اطلاعات مالی دکه
منو موبایل

پردازش اطلاعات مالی دکه

تحلیل تکنیکال بیت کوین در تاریخ ۲۰۲۳/۰۱/۰۴

بیت کوین (Bitcoin) بیش از یک سال است، که در روند نزولی خود قرار گرفته است. امروز قصد داریم در پردازش اطلاعات مالی دکه، بصورت کامل بیت کوین (Bitcoin) را تحلیل کنیم و شروع روند صعودی را تشخیص دهیم. تحلیل تکنیکال بیت کوین Bitcoin در تاریخ ۲۰۲۳/۰۱/۰۴ تایم فریم ماهانه و روزانه، با ما همراه باشید.

تحلیل بیت کوین در تایم فریم ماهانه

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید. بیت کوین در ناحیه حمایت و مقاومتی سختی در قیمت حال حاضر ۱۶۸۱۳ هزار دلار قرار گرفته است. پیش بینی می شود. یک پله خرید فرصت مناسبی است، درصورتی که قیمت بالای ۱۹۵۰۰ هزار دلار تصویب شود انتظار رشد را تا ۲۹۵۰۰ هزار دلار داریم در مرحله اول.

تحلیل تکنیکال بیت کوین در تاریخ 2023/01/04

تحلیل بیت کوین ۲۰۲۳/۰۱/۰۴ در تایم فریم روزانه

بیت کوین (Bitcoin) در تایم فریم روزانه در ناحیه ۱۶۰۰۰ هزاردلار تا ۱۹۰۰۰ دلار در حال رنج زدن می باشد، پیش بینی میشود قیمت بعد از گام حرکتی ۵ رشد خود را آغاز کند. و تارگت های بالاتری را تجربه کنیم. نتیجه تحلیل تکنیکال بیت کوین (Bitcoin) در تایم فریم روزانه در صورتی که از مقاومت ۱۸۵۰۰ تا ۱۹۰۰۰ دلار را رد کنیم شاهد شروع رشد خواهیم بود.

F7P3zeN5 - تحلیل تکنیکال بیت کوین در تاریخ 2023/01/04

نتیجه گیری

ما در پردازش اطلاعات مالی دکه در راستای معرفی محصولات خود که پردازش و ساخت ربات معامله گر در حوزه بازارهای مالی فعالیت می کند. و شما را به قله سودآوری می رساند. در پردازش اطلاعات مالی دکه کوله باری از موفقیت به مقصد خواهید رسید، مجموعه ما برای بالابردن اطلاعات مالی و پردازش سریع در دکه شما عزیزان را تا مقصد و قله موفقیت همراهی می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید